Anın taşıdığı kelimeler || İçimden geldiği gibi || Words carried by the moment





Yaz tatili başladı; evime döndüm... [10.06.17]

Anahtarı çevirip girdiğin bir yer, akşam üstünün esintisinde huzur bulduğun bir yer, öğle güneşinde mayışıp gözlerini kapattığın bir yer... Güneş evdeyken başka bir güzel batıyor... Altın sarısı bir an.. Eve doğru yolculuktayken.. Kurumuş otlar parıldıyor, rüzgarda usul usul salınıyorlar... Rüzgar tribünlerinin bile masalsı gözüktüğü bir altın ışık... Birazdan her yeri saracak bir şefkat pembesi...

İlk gece açmıyorum valizleri... Sadece pijamamı aldım içinden... Yarına bıraktım yerleşmeyi... Annemlerle biraz oturduktan sonra... İçim kıpır kıpır evimdeyim... Odama gittim... Kapattım kapımı... İşte kendimle, odamla başbaşayım yeniden... Uzun bir aradan sonra... Önceki gelişlerimde alışamıyordum. Gidip gelmeler garip geliyordu. Eve aklımda geri dönmek zorunda olduğum bir şehirle dönüyordum. O bir haftanın nasıl geçtiğini anlamıyordum. Bu haftanın nasıl geçtiğini anlamadığım gibi... Bu sefer farklı 3 ay kalacağım evimde bu sefer, haftaya başlayacak derslerim yok... Bu sefer anlamak için vaktim var...

Bir sürü fikirle, hayalle, yapmayı istediğim bir sürü şeyle döndüm evime... Şu bir haftada pek bir şey yapmamış olmak... Alışveriş ve yürüyüş dışında bir şey yapmamış olmak biraz boğucu... Hem bir şeyler yapmak, dışarı çıkmak istiyorum hem evde olmak... Orada bir düzen kurmuştum... Özellikle mayıstan itibaren neredeyse her gün yapacak bir şeyim vardı, görecek bir şeyim, dışarı çıkacak bir nedenim vardı...Burada pek yapacak bir şeyim yok... Anneannemi de yalnız bırakmak istemiyorum...

Bir de odama yerleşmeye çalışıyorum... Odamla ilgili planladığım bir şeyler var. Biraz daha az eşya istiyorum odamda...Böyle içinde her şeyden birer parça olan bir oda dekorasyonu olacak büyük ihtimalle... Çünkü ben öyle birisiyim... Her şeyden biraz var içimde... Bu araştırma içerisinde iken bazı şeylerde sadeleşmeye, yeniliklere, değişiklere başladım... Aslında benden çok uzak bir şey de sadeleşme...Bazı anlar oluyor... Yavaş yavaş ayıklamaya başlıyorsunuz...

Daha önümde kocaman bir yol var ama bir an önce kendime ulaşmak istiyorum... Hayallerime sımsıkı sarılmak... Onların izinden gitmeye devam etmek... Ben olmak... Hiçbir kalıp, etiketle değil sadece benliğimle,varlığımla var olmak istiyorum...Yaptığım güzel şeylerle...
Öğrenmek,deneyimlemek,tatmak,hissetmek,YAŞAYIP PAYLAŞMAK istediğim o kadar çok şey var ki... Bir yandan nasıllar, ne zamanlar, hadiler,bekleler... Bir yandan hiçbir şey yapmadan yatmak ya da oturmak... Geçen hafta içerisinde iken kitaba odaklanıp okumakta bile zorlanıyordum... Hafta sonunda biraz bir şeyler yapmaya başladım... Ivır zıvır kutularımı topladım. Fransızca pratiği yapmaya başladım ufaktan... Kitap okuyabildim biraz... En rahat bugün okudum... Tanıdık imgeler bir yanda, kafamda dolaşan düşünceler bir yanda... Aralarda kaybolsam da devam edip yakaladım o hissi... Düşüncelerin değil kitabın içinde kaybolabildim bu sefer...Okunacak kitaplarda çok bak...

Yeni keşfettim sayılır, bir youtuber var, onun eski vloglarını izledim arada, neredeyse her gün :) , bitirmekte istemiyorum, tekrar tekrar izleyebilirim ama o yeni hissini istiyorum, her seferinde yeni bir ilham almak... Okul başladığında yapmak istediğim vloglar onun vlogları gibi biraz... O sanat okulunda okuyor... Bu insanları görünce neden yönelmediğimi sorguluyorum güzel sanatlara,sadece hobi değil bir yaşam biçimi olarak... Şuan bir yandan bu alandan çokta uzakta değilim aslında... Sanatın bilimle buluştuğu yerdeyim... Tasarım öğrencisiyim, bu yüzden her şeyi öğrenmek istemem belki de...
.
.
(Yazıp sildiklerim...)
.
.


Sözün kısası yapmak istediğim değişiklikler arasında bloğumda var... Bloğumu ilk açarken söylediğim daha çok benle ilgili olarak... Yaşam stili, gezdiklerim, yaptıklarım, öğrendiklerimi ve daha bir sürü şeyi paylaşmak istiyorum. Bir düzen içerisinde...Yeni bir düzen, daha özgür, bir kısrak gibi yazmak geldi içimden... Sahilde koşarken yelesini sallayan bembeyaz bir at var aklımda... Özgürlüğün, daha doğrusu yabaniliğin güzelliği olan bir at bu... Özgürlük kokuyor mavi...

Sevdiğim renklerle, imgelerle dokunmak istiyorum odama... Çizgilerin dışına taşırırdım küçükken genellikle... Hala düz kesemem makasla... Kalıpların da dışına taşmak istiyorum şimdi... İçinde bulunduğum kozaya bir ışık hüzmesinin girebilmesini sağlayacak taşımlar... En azından bunun için bir adım olduğunu düşündüğüm... Sevdiğim şeyi yapacağım işte... Renklere dokunacağım...

Böyle deyince vazgeçmiş hissettiğim bir hayalim geldi aklıma... Dans... Dört kolla sarılmak istediğim, farklı tatlarını denemek istediğim bir hayalim daha...

Bu yapmak istediğim değişikliklerden ve hayallerimden ilk kez bahsedişim değil ancak yavaş yavaş yaklaşıyorum...

*Resimler pinterestten alıntıdır.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark