KENDİN YAP : Kedili Kalemlik || DIY : Cat Pencil Case



Herkese merhaba🙋, bu sıralar bloğu baya boşladım halbuki youtube da iki proje paylaştım ama yazılarını yazmayı erteledim sürekli. Bloğumu geliştirmeye yönelik araştırmalar ve beyin fırtınaları yapmaktayım. Bloğumu ilk kez açtığım yazımda, sevdiğim şeylerden bahsetmiştim; bunları ve fazlasını sizlerle paylaşmak istediğimden. Artık bu hedefe yönelmeyi planlıyorum.  Yine bu içerikleri de kendin yap projeleriyle zenginleştirmeyi planlıyorum hatta..Hem de bu sayede daha düzenli paylaşımlarda yapabilirim.. Lafı daha fazla uzatmadan projeyi anlatayım sizlere 😏
  



 MALZEMELER : 
  • Mukavva
  • İp
  • Yapıştırıcı / Silikon
  • Tel
  • Maket Bıçağı
  • Cetvel
  • Kalem
  • Bant





💃İlk olarak mukavvadan 12*18 cm bir dikdörtgen kesiyoruz. Ardından bant yardımıyla bir silindir oluşturuyoruz. Sonra kalemliğin tabanı için yine mukavvadan bir daire kesiyoruz. Eveet, şimdi sıra geldi süslemeye ben bu projeden kedilerin tırmalama tahtasından ilham aldım. İpimizi sararak kalemliği oluşturuyoruz. Sıra asıl zor olan kısma geliyor.. Bir kedi şablonu kullanarak teli bükeceğiz ve bir kedi oluşturacağız😻Teli bükerek ister sadece dekoratif ister notlarınızı düzenleyebileceğiniz şekilde kullanabilirsiniz. Hatta tel yerine yine mukavvadan kedi şablonu çizip aynı parçadan iki tane keserek peçetelik mantığıyla notlarınızı düzenlemede kullanabilirsiniz 😻

























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark